قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ تلاش کنیم که افکار عمومی را نسبت به آنچه در حوزه صنعت استان مثبت یا منفی می گذرد به خوبی آشنا کنیم.

روابط عمومي ركن اصلي يك سازمان است 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در آيين تجليل از پرسنل روابط عمومي اين شركت كه با حضور اعضاي شوراي معاونين اين شركت برگزار شد،گفت:شاید وضع موجود نشانگر این باشد که همه کاره میدان اقتصاد نیستیم اما با وظیفه ای که در صنعت بر عهده داریم در این حوزه تأثیر گذاریم و حالا که چنین نقش مهمی را داریم این موضوع مهم باید توسط روابط عمومی به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد و به گونه ای عمل کند که مردم با شفافیت با این مسائل آشنا شوند.

علیرضا شفيع زاده ،اظهار كرد:باید از طریق چنین پتانسیل موجود در روابط عمومي ها و نیز نحوه تاثیر گذاری آنها فرصت بیشتر برای مخاطبان و مشتریان  مهیا کنیم تا مورد بحث ،بررسی و حتی گاهی نقد منصفانه قرار گیریم و شکیبا باشیم تا پویا گردیم.

وي تصريح كرد:تلاش کنیم که افکار عمومی را نسبت به آنچه در حوزه صنعت استان مثبت یا منفی می گذرد به خوبی آشنا کنیم،زیرا ما بر پایه حقایق گام بر می داریم و خدمت بی منت و البته صادقانه را وظیفه خود دانسته پس از پرسنل روابط عمومی خود انتظار دارم بی توجه به برخی حاشیه سازی ها ،بدور از حاشيه سازي و پرهيز از ايجاد تنش ، کوشا، پر تلاش و پویا در راستاي اصول و قواعد حرفه اي گام برداشته و حركتي رو به جلو داشته باشد.

 رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان افزود:روابط عمومي اين شركت توانسته با همه كمبود هاي سخت افزاري و نرم افزاري موجود به خوبي نقش اثرگذار خود را در درون سازمان و بويژه در اجتماع و در جهت اطلاع رساني موثر و ارتباطات مناسب اجتماعي ايفا نمايد.

وی در خاتمه گفت:باید با همکاری تنگاتنگ جایگاه روابط عمومی را در داخل و خارج سازمان ارتقا بخشیده و روابط عمومی مدیر محور را به سازمان محور بدل کنیم تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ها و برخورداری از امکانات ارتباطی بتوانيم در معرفی توانمندی ها و توسعه فعالیت های شرکت ها اثرگذار باشد.

در پایان نیز با اهداء هدایایی از تلاش ها و اقدامات آقايان محسن اردشيري و فرشيد نادريان پرسنل شاغل در واحد روابط عمومي  اين شركت با اهداي لوح سپاس و هدايايي تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.